November

 
Hej, 
Kännde att de är dax att dra igång den här stackars bloggen igen. För den har tagit lite stryk det senaste halvåret. Men jag ska släppa allt som hänt och på börja ett nytt kapitel. För just nu är jag 18 år går sista året på gymnasiet och ska ta tag i mina drömmar och börja fokusera på vad det är jag vill efter skoltiden. Man har ju spånat lite på yrken, utbildningar, universitet och högskolor som man tycker är något att hänga i granen. 
Men innan dess har jag ett halvår  fyllt av glädje, vänskap och party, vårterminen innan studenten. Ser fram emot detta trots att de kommer bli en hel del svett och tårar på grund av allt plugg, men de kommer vara värt mödan. Det är jag näst intill säker på.
 
Ses mannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0